با پشت سر گذاشتن سال ۲۰۲۱ و ورود به سال ۲۰۲۲، سریال های تلویزیونی جذاب و بسیاری برای پخش سال جدید در دستور کار قرار گرفته و شبکه ها برای این کار بسیار فعال هستند و کار بر روی بسیاری از پروژه های سریال تلویزیونی برای پلتفرم های تلویزیونی و دیجیتالی ادامه دارد. در این میان ۲ پروژه وجود دارد که جلب توجه می کند را معرفی میکنیم …

دو سریال جذاب ترکی در ۲۰۲۲

سریال Baba

اولین مورد از این پروژه ها سریال بابا (baba) است که از شبکه شو تی وی پخش خواهد شد. دو بازیگر مطرح ترکی Haluk Bilginer و Tolga Sarıtaş نقش اصلی این پروژه را بر عهده دارند. وقتی به نام های دیگری که در سریال ایفای نقش میکنند نگاه می کنیم، می توان فهمید که سریال بسیار جذابی در راه است.

تولگا ساریتاش

زینپ توغچه بیات، اوزگه اوزاکار، آیدا آکسل، داملاسو ایکیزوغلو، بیهتر دینچل، بریل پوزام، تانر روملی و اوکتای چابوک به عنوان بازیگران این سریال برجسته هستند.

سریال بابا که به کارگردانی چاگری بایراک و در ژانر اکشن، درام و پلیسی از شبکه شو تی وی پخش  خواهد شد، یکی از بزرگترین و جذاب ترین پروژه های سریال تلویزیونی سال ۲۰۲۲ کشور ترکیه است.

یکی دیگر از پروژه های بزرگ سریال تلویزیونی توسط OGM Pictures در حال آماده سازی است و در TV8پخش خواهد شد. خبر مهمی که سریال را بسیار متمایز می کند این است که Çağatay Ulusoy نقش اصلی را بر عهده می گیرد. مراحل ساخت این سریال به کارگردانی Cem Karcı ادامه دارد.

هر دو سریال بابا و Süslü Korkuluk تولیداتی خواهند بود که در سال ۲۰۲۲ مخاطب را هیجان زده خواهند کرد.

4.3/5 - (23 امتیاز)
لینک کوتاه مطلب
۱۶ دی ۱۴۰۰ 4,594 ۰
نظرات
ترانه موزیک
رفتن به نوار ابزار